dankbaar voor de psychose

Want,

dan weet ik wat mij is aangedaan als klein kwetsbaar kind

dan weet ik wie daarvoor verantwoordelijk was

dan is het een belangrijke communicatie van het verwonde Kind dat in mij leefde

Ik heb dat Kind een stem gegeven

Het kan nu vrij zijn, groeien en leven

eveyreborn

Voor mij is het duidelijk dat sinds ik mezelf de waarheid heb gegeven over het reële seksuele geweld van mijn vader en ook mijn moeder waar ik als klein jochie slachtoffer van was ik een bevrijd leven leidt. Zonder zogenaamde psychose, zonder giftige psychiatrische pillen, zonder huichelende psychiaters, zonder valse vriendinnen, zonder valse vrienden, zonder goddeloze psychologes. Een gezond filterend proces is in en om mij gaande. Top!

Over Jim van der Wal

Gnostic & Musician
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

